Trött...

Jag känner mig trött hela tiden, och inte blir det bättre av att äta tavegyl. Klådan är tillbaka värre än förut, men medicinen tar iaf udden av den.

Haft 2 visningar på lägenheten och idag kommer person nr 3. Totalt 4 personer som är intresserade och det känns jätte bra! :) Längtar tills vi bor i huset, men rätt skönt att det är ett tag kvar. Så man hinner landa i att bli mamma först.
Vet inte vad det var för fel på mig igår, gjorde inget annat än att äta. Åt till och med upp min matlåda som var tänkt tills idag. :S Känner mig lite smått uttråkad om dagarna, saknar jobbet redan, lr jag saknar mina kollegor och eleverna. :) Tur är väl att man har en massa ärenden om dagarna, banken, små grejer inför bebis, visningar, annars hade jag nog bara sovit och ätit.
KÄRlek!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback