Dags för lite uppdatering.

Oj mycket har hänt, Julia blir 9 månader på tisdag. Gaah blir så stressad över hur fort allt går, jag hinner inte med. Försöker njuta av de små stunderna för snart är det dags att börja jobba igen. 
Längtar till jul, ska bli så mysigt att fira den med Julia. Och roligare kommer det att bli när hon blir äldre. Ja nog är det underbart med barn. Det är något som alla borde få uppleva och det gör så ont i mitt hjärta när vissa kämpar så. 
 
 
Ja vad har hänt sen sist då? I tisdags tog hon sina riktiga första steg. Vi var på öppna förskolan och plötsligt ser jag hur hon börjar gå. Då gick hon 4 stadiga steg, och under veckan har det hunnit bli 6 stycken steg. Idag kom hon även på hur man klappar händerna och hon reste sig utan att ta stöd av något. 
För en vecka sedan började hon med pa ljuden så nu ropas det pappapappa här hemma. Tänk vilken utveckling de går igenom på så kort tid. Det var ju inte längesedan hon låg helt nyfödd i min  famn och nu snart så går hon. 
 
Tänkte vara lite duktig idag och låta henne vädra rumpan en stund. Kanske något man borde göra EFTER hon bajsat. För jag tittade bort i 2 sekunder och upptäcker att hon stoppar något brunt i munnen, och nej det var inte choklad. Hon hade skitit världens lass på golvet och fått tag på en liten kott, och vad gör bebisar?? Jo de stoppar allt i munnen! hahaha så jäkla äckligt! Hoppas ingen av hennes framtida vänner hittar denna info så hon blir retad för bajsätaren. :P Ja mycket ska man vara med om! 
 
Imorgon blir det 1 års kalas för Silas. Kommer vara massa små barn där så det kommer bli så roligt! :D Imorgon blir det en tur till stan för att se om vi kan hitta någon fin klänning till Julia. 
 
Fick veta förra veckan att mina tsh värden är riktigt bra. Känns skönt för nu har jag börjat komma igång med träningen och förhoppningsvis kommer det börja hända saker på vågen. Känner mig dock inte 100 men det kanske beror på att man är småbarns mamma..:P 
 
Oj så mycket uppdate det blev nu. Lite bilder blir det även! 
 
                             
 
Min underbara familj! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback