Flytta?

Ja vi har ju funderat på det ett tag. Börjar bli lite trångt i vår lilla lägenhet. Tagit lite kort på den idag för att lägga ut på blocket och se om någon är intresserad.

Trött på att vara förkyld hela tiden. Det tar bara om helta tiden och Jerry börjar bli galen på mitt snarkande. Jobbar nu bara ons-fre sen går jag hem. Hoppas någon har ork och tid för mig annars kommer jag bli så uttråkad. Känner för att gnälla lite, men ska inte göra det allt för mycket, då mina bekymmer är bagateller jämfört med vad andra går igenom just nu. <3
Men ett litet gnäll över denna jävla klåda som aldrig ger sig! Tvi tvi tvi!
Nej nu ska jag ta en dusch, laga lite mat och sedan bege mig mot jobbet!
Ha en bra dag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback