Nu har jag lugnat ner mig!

Ja igår var jag arg, men idag är jag glad! Lr glad och glad, jag är iaf inte arg.. Snart helg, men jobbar lör i Falun så mycket helg blir det ju inte.. Rätt drygt att behöva jobba 7 dagar i rad varannan vecka! Men jag behöver pengar så det är bara att le och se glad ut! Anna kommer hem i helgen, blir så glad varje gång.. Saknar alla mina vänner, önskar alla flytta hit till Smb..

Titta 3 inlägg på kort tid.. kanske bloggtorkan är över!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack gumman för en härlig helg!! Jaag önskar också att vi kunde bo MYCKET närmare varandra! Saknar att bara kunna umgås lite då och då!! Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback