Jag blir så arg!

Ja jag blir så arg på mig själv! Fick äntligen tummen ur röven och åkte och tränade. Idag blev det body attack, och jag höll på att dö! Varför kan jag aldrig hålla i träningen? 4 veckor sen jag tränade sist och det märktes extremt mycket! Skrev upp mig på step imorgon så nu hoppas jag komma igång med träningen igen. Känner mig så tjock och ful just nu! Men hoppas att träning och koll på kcal intag ska hjälpa mig att tappa några kilon.

Nej nu ska jag tvätta lite kläder, hoppa in i duschen och sedan lägga mig för kvällen!

Godnatt



Före! Nu hoppas jag bara att det kommer ett "efter" kort oxå! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback