En fredag utan godis är ingen riktig fredag! :(

Jag vill ha chips och godis men jag är på tok för trött för att åka och köpa.. Vilket är bra egentligen! Var och tränade Bodycombat med Ansi idag.. Hänge med så gott det gick, inte det lättaste kan jag lova! Men svettigt och kul!

Snart börjar Solsidan, mitt favorit program just nu! Så sjukt BRA!

Veckan har gått fort, gör den jämt nu för tiden tycker jag! Så skönt att ha ett jobb och ha fått rutiner!
Nej inget mer att skriva just nu!

HEJ

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

Hej! Har ett kort på må bättre så jag får väl pallra mig dit någon gång i alla fall. Ett tiogångerskort som jag köpte när jag, Petra och Kristin tränade för sisådär 7-8 år sedan haha.

Tack för tipset men det hade jag redan fått av min mamma å jag putsade en mulen dag. Tror nästan det är medlet, ska nog köra med ljummet vatten och en droppe diskmedel som städtanterna i Rent hus tipsade om. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback