pust och flås..

Ja idag var det tufft, gick på min första innebandy träning, ja jag tror det är 8 år sen sist, och jag höll på att DÖ!!! Ärligt talat gick det inge vidare alls idag, kände mig mest i vägen, kondisen var ju katastrofal, ja det gick åt skogen helt enkelt! Men trots det var det så jäkla kul! och det är ju faktiskt därför jag vill börja spela igen för jag tycker det är så roligt. Sen om man är helt sämst så får det la vara så! :D Blev även träning igår med Anis, step up, så imorgon kommer jag knappt kunna röra mig har jag en känsla av! Men ack så skönt att komma igång åter igen med träningen.

Ska nog sova om 30 min, för imorgon är det bara att palla sig upp kl 06.00 och göra sig redo för ännu en dag praktik.

Annars är allt bra.. skolan funkar bra, Jerry är helt toppen här hemma och nästan varje dag kommer jag hem till hemlagad mat. Jag har kört GI i över en vecka nu och det funkar än. Just nu känns det som det kommer bli en bra höst!

KRAM

Me and the love of my life.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Z

Den där Jerry verkar vara en hyvens karl.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback