pust och flås 2..

Ja då har man klarat av träning nr 2, och jag överlevde, Knappt! Riktigt trevligt lag verkar det iaf vara och en bra sammanhållning, så jag hoppas man får komma och fortsätta träna. Ligger i sängen med Fröken Gissa på ryggen och väntar på att toan ska bli giftfri så jag kan få ta mig en välbehövd dusch. Imorgon skola som vanligt, hatar verkligen att gå upp kl 06.00 men ibland måste man ju bete sig lite vuxet. Blev en lunch med Kattis i Falun idag, alltid trevligt att snacka lite skit och bara umgås, kina blev det oxå, fast utan riset! StoLt!

Nej nu måste jag ta den där dushen, krypa till sängs och titta på dagens idol!



godnatt önskar jag och Gissa..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback