Mysig söndag

Med mig själv. Just nu ligger jag i soffan, har tänt massa ljus och lyssnar på Gun's N Roses - don't you cry! I ugnen väntar Carros Ugns mix, (Potatis, morötter, Lök, paprika och vitlök) till det blir det en blodig och smarrig ryggbiff. Lite bea sås och sallad. Men som ni märker saknas något, och det är såklart min Jerry som borde komma hem snart tycker jag.

Gårdagen var riktigt trevlig. Fick en chans att städa lite här hemma. Sedan begav sig jag och Ansi för att inhandla sushi i Borlänge,när vi kom hem dukade vi och korkade upp en flaska vin. Ärligt talat det godaste vinet jag druckit. Perfekt till Sushi. Vi åt, vi skålade och vi lyssnade på musik. Sedan blev det Ludvika en snabbis. där träffade vi Madde, alltid lika roligt. Sen åkte vi hem efter vi bestämt oss för att det inte var värt 100 kr att gå in på Solo.

Idag borde jag ha pluggat som vanligt, men men, tydligen finns det så mycket annat att göra. Det blev en sväng till Falun och hälsa på Farfar. Med tanke på den kraftfulla kramen jag fick när vi skulle åka så känns det hela lite bättre och ljusare. Fast ändå inte.

Nej nu ska jag göra klart maten. Tack för mig!

Favoritlåt som jag aldrig kommer lyssna mig trött på är : Beth Hart - LA song

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hallå, vad hette vinet då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback