stressad som tusan...

sitter jag i soffan och tar det lugnt. Hur går det ihop? Är man stressad borde man flänga runt och göra allt möjligt, nej inte jag inte! Jag sätter mig i soffan och tar det lugnt. Spelar lite Resident Evil 5 och biter på naglarna. Och blir ännu mera stressad. Hungrig som tusan är jag oxå, kan det bero på ett litet glas pepsi max? Hmm eller är jag hungrig på riktigt. Det går ju inte att veta säker nu pg av den där satans pepsimaxen. Sitter och läser en annan tjejs uppsatts, och jag förstår inget måste jag vara ärlig att säga. Bett Jerry läsa det så vi kan utesluta att det är jag som är totalt korkad, lr det där lät fel. Menar ju inte att hon är korkad bara att hennes text är lite för vimsig. Aja vi får väl se.

Missar massa skoj i helgen iaf, Kattis den söta ville ha med mig ut i Falun på fre och erbjöds sig bjuda på mat och öl på Harrys, men jag hinner tyvärr inte.. :( Måste sitta med uppsattsen som ska vara inne på mån, sen har en kompis till Jerry 30års fest på lör som jag var medbjuden till, men även det var jag tvungen att tacka nej till. Så min helg kommer bli precis som min vecka! Sittandes i soffan skit stressad!

Tack för mig!

 
Så här såg det ut utanför vår lägenhet på sista april. Ett 30-50 tal ungdomar i åldern 14-19 plus 3 st nattvandrare. Grannen på 19 år hade tydligen fest! haha

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: madde

då kankse jag kommer till sme, för jg får ju inte göra nåt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback