Viktklubb..

Yes jag har gått och blivit medlem för hmm tror det är 3:e gången. å köpt mig ett spring band! Haha nu jäklar kan jag inte skylla på något! Nu måste det väl ändå gå??!! Jag tycker det iaf.. Men vi får väl se..

Har precis tränat, lr sprungit och gått. Jobbar på att orka lite mer så än avslöjar jag inte hur länge jag springer..:P Nu sitter jag och väntar på att toan ska lukta ok för Mr J har nyss varit där och förorenat.. ;)

Veckan kommer bli tuff känner jag. Skola imorgon, jobb ons, Skola tor, skola fre, jobb lör.. Ush..

Nu tänkte jag lägga in lite bilder för att visa hur duktig jag varit.. Så för känsliga tittare varnar jag för mycket svettiga bilder! :D

 

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Duktig flicka!! Ha ha, så där duktig va inte jag! =( Läängtar efter mitt springband!

Postat av: Camilla Svärd

Visst är det grymt att ha någon form av träningsmaskin i hemmet. Jag har en motionscykel. Man kommer verkligen inte undan och det finns inga ursäkter. Tack för grattiset! Ska blogga så fort jag får lite inspiration.

Postat av: Clara

Så du har blivit medlem på vk, där är jag också med, men jag har tappat lite fokus, men jag ska ta tag i det där igen. Vi kanske kan peppa igen. DU kan väl lägga till mig, vet inte om jag heter piiplarsson eller clarabarnet. Kramar

Postat av: Clara

Så du har blivit medlem på vk, där är jag också med, men jag har tappat lite fokus, men jag ska ta tag i det där igen. Vi kanske kan peppa igen. DU kan väl lägga till mig, vet inte om jag heter piiplarsson eller clarabarnet. Kramar

Postat av: Clara

Så du har blivit medlem på vk, där är jag också med, men jag har tappat lite fokus, men jag ska ta tag i det där igen. Vi kanske kan peppa igen. DU kan väl lägga till mig, vet inte om jag heter piiplarsson eller clarabarnet. Kramar

Postat av: Cizzi

Lycka till =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback