Lucky I'm in love with my bestfriend...

Nu vet jag vilken låt jag och Jerry ska sjunga på vårat bröllop som kommer ske någon gång i framtiden. Helt underbar låt och det stämmer verkligen med att jag haft turen att bli förälskad i min bästa vän. För det är han verkligen.

Har även börjat inse att det inte finns någon Mr Perfekt som städar, lagar mat, tvättar mm utan att bli tillsagd. Alla vänner tycks ha liknande problem att vi tjejer gör mer hemma och tar mer ansvar. Så jag får väl bara lära mig att leva i skit å hoppas på att han en dag öppnar ögonen och ser hur jävla skitit det faktiskt är!

Haha det här skulle ju bli ett love inlägg men ist blev det lite mera gnäll. Aja!

Här kommer vår bröllops låt iaf! Copyrightar den på mitt bröllop så ni vet! HANDS OFF! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback