Bölar till Grey's

ja idag bestämde jag mig för att plöja lite serier, först blev det damerna Desperate, som var lika roligt som vanligt. Satt och skrattade högt för mig själv, vilket jag även gillar. Tycker om att höra mig själv skratta då jag anser det hända allt för sällan i mitt liv just för tillfället. Sedan tittade jag på Greys, vilket fick mig att börja grina 4 gånger. Jag kan säga såhär, FY FAN VA SORLIGT! Ush å fy. Längtar tills på fre för då kommer nästa! Det som väntas nu är House vilket antagligen kommer innebära mer tårar. Dock lite skönt det med att få släppa på trycket! :)

sen får vi se om jag orkar något mera. Har ju dock ett avsnitt Gossip Girl, OTH och Heroes som väntar!

Haha ja jag vet! Jag är en äkta serie TORSK! ;) 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jaaa det ska bli super myyyyysigt!! Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback