Gotta be somebody..



Ja då har man varit hemma några dagar och insett att det roliga är över. Saknar syster.. Jäklar vad hon kan få mig att skratta! :D Har nu insett att jag inte vill jobba som Au Pair, :P Inte riktigt vad jag tänkt mig och bättre är det nog om jag gör klart mina studier en gång för alla! Ett år kvar, Eng II den här terminen och sen Ped III till hösten..

Skolan börjar på fredag, ska även jobba fre, lör och sön. Som tur är får jag låna Kattis lägenhet..Tack söt..
Lägenheten går frammåt, börjat grunda lister i hallen idag, imorgon blir det IKEA igen med Stoffe och Julia. Först hade vi tänkt köpa fina dyra stolar men nu har vi bestämt oss för de enklaste som kostar 199:- st.. haha, va fan.. Man är ju inte gjord av pengar! Soffan kommer förhoppningsvis den här veckan.. Ja det börjar faktiskt se ut som ett hem! ÄNTLIGEN! Å det har jag väl mycket att tacka min otroligt händiga pojkvän för.. :D

I lördags var det lite fest här hos Hane/Eriksson, Kom mycket trevlig folk måste jag säga! :) Kvällen blev klart lyckad..

       

    några av bilderna! :D Jäklar va bra musik vi körde i slutet!

Nu får det vara nog..Hej!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emma

ååh tack för att du sa de, de blir nog fan inte egypten nu.. får bli nåt enklare! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback