Piip, Piip å Piip...

Ja så låter det förfullt just nu.. Katterna leker med sin pipande mus.. Så fort de rör den så ger den ifrån sig ett piiiip.. Tänk va roligt.:) Alla hjärtans dag spenderades med Herr Eriksson, som bjöd ut mig på middag på Vanboherrgård. Fick även ett sött kort och en parfym som luktade så gott! Tänk va grejor å då är det hela 8 dagar kvar tills jag fyller år, hela 25! Tänka va grejer ja måste få då! :P Efter vanbo spelades det spel med Kristoffer och Julia, och sedan (tyvärr) blev det en sväng ner på lindgården. Hade varit roligare att stanna hemma å spela mer.. 

Nej nu pockar Jerry på min uppmärksamhet.. See you later!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

iiii va glad jag blev för uppdateringen. Och guud va mysigt med mat på vanbo!! Vilket lyx, hoppas ni hade det jätte mysigt & att de va gott. Kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback