Game Over!

Ja då har man klarat Tomb Raider - Underworld. Lite besviken blev jag, för jag fattade inte ens att jag hade klarat det, hade en känsla av att det kanske började närma sig slutet, men inte att det VAR slutet.. :( Så nu har jag inget annat att göra än att plugga? Hur kul är det då!!!??? Å bara så ni vet så var Tomb Raider 1 bättre och svårare! Kan ju alltid köra lite Guitar Hero och försöka mig på nivå hard? Ja kanske det! :D

Har nyss avnjutut en laxmiddag. Chef A la Jerry är faktiskt riktigt bra på att laga mat! :) Ja då vet ni de...

nej det var nog allt jag hade för denna gång. Ses! 




PS: JAG BEHÖVER EN PINCETT! Jag ser snart inget för ogräset som hänger ner över mina ögon! Nästan så jag ska lägga in en bild på de vildavuxna buskarna! DS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback