??????

Jag har faktiskt ingen aning vad jag ska skriva..:S Ingen fantasi what so ever.. Kan ju berätta att jag umgåtts med Fröken Anna under veckan. Vilket har varit så roligt! Finns ju inge bättre än att umgås med sina vänner. Förra veckan fylde Maddan 23 hela år, så då fick jag och Jerry lite finbesök av henne.. :) Var verkligen roligt att få träffa henne igen, vilket blir allt för sällan nu för tiden, å mindre kommer det väl bli med tanke på att tokan flyttar till Gävle.. ;) Ikväll kommer jag umgås med kattis å alla hennes grabbar.. :) Tänk va mycket fina och bra vänner man har...Lördagen innebär både jobb och nöjen. Jag och Anna tänkte dricka lite gott, spela lite spel å snacka massa skit..:) förhoppningsvis får vi kanske sällskap av Emma och Ansi.:) ??

Nej nu ska jag ta och vila lite.. är så trött.. later aligater!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Haaa. nu blev jag nööjd. I morron ska vii ha kuul. Och min viin taarm skriker efter vin.. Hmmm =/ illa. Men det är ju så himla gott!! Ha så kul i kväll, så ses vi i morron!

Postat av: emma

du är utmanad på min blogg! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback