Ja då var sommar 2009 över då..

Lr snart iaf.. Skolan börjar på mån (suck).. Back to reality.. Lite skönt ska det dock bli, man slipper vara urfattig och man har något att göra. Så hur har min sommar varit då? Ja ärligt talat har jag inte upplevt mycket sommar. Mina första 2 veckor gick ju till att ta körkort! Så skönt att ha det avklarat, trodde helt ärligt aldrig att jag skulle ta det. Kan ibland få världens lyckorus när jag sitter i bilen och kör och tänker på att jag faktiskt gjorde det! Sen efter det blev det jobba, jobba och jobba. Bott på Kattis och Mickes soffa i ett antal veckor.. Dock hann jag med ett besök till Leksand sommarland med syster, Johnny, Kattis och Jerry, ett besök till Kålmården med Anders,H, Fredde, boström och Jerry och för några dagar sen blev det en 24/h kryssning med min älskling.

Lite bilder från min "sommar"

Leksandsommarland var superskoj! Barn på nytt..
 
Lite altanbygge blev det även denna sommar.. och vi är super nöjda!
  Får ta och lägga upp en bättre bild sen, men man ser lite och man ser våra fina utemöbler! :)

   

Sen blev det lite stockholm och kryssning, mor körde Johanna till arlanda så hon hängde med in till storstan ett tag..
 
Tror jag avslutar med lite blandade bilder som för mig är sommar..

Körsbärstomaterna är från vårt lilla krukland.. :) Riktigt söta och goda..

Det var allt för nu.. Godnatt..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Hej!



Grattis till körkortet! Snart börjar vi skolan, men det är sista terminen, Blir så himla skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback