Dagens gjort och dagens göra..

Ja nu har jag varit duktig och gått på mitt springband. 1timme exakt blev det med lite knäböj och situps på slutet. När jag gjorde dess sköna situps som inte var nåå jobbiga.. ^^ insåg jag vilken enorm mage jag fått. Det positva var att det nu inte blev lite jobbigt att göra situpsen utan nu var jag så fashinerad av hur mycket min mage bullade sig när jag var högst upp i situpsen. Haha sjukt!

åå måste lägga in min favorit låt just nu. Tyvärr fick man inte länka videon så det blev en sån här hemmagjort av någon, men ni hör ju låten iaf..



Snart ska jag ta och hoppa in i duschen, kanske börja laga lite mat. Sen ikväll blir det ut och leta mer guld i skogen. Att promenera i skogen är bra skönt, förutom alla äckliga kryp som finns därute och bara väntar på att få hoppa på mig och suga mitt blod..Ush..:(

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jaa jag lääängtar!! Vi var också ut även idag. Det är så sköönt för själen! Jag blir alldeles glad av det. Fast livrädd för festingar, det kryper på en fast man inte har någon. Nej nu ska jag sova, Puss puss!

Postat av: Krieger

Intressant blogg! Har läst igenom hela, vilken toppentjej du verkar vara! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback