Trött...

Ja jag är trött och vill ta en dusch, men det finns inga rena handdukar tack vare herr Jerry. Jag är irriterad på ipred lagen å rädd att mina katter ska bli påkörda nu när de är ute och leker. :( Jag har ätit kyckling med rädsla att en glasbit skulle döda mig, men det verkar ha gått bra. Hockey är på tv och jag får inte byta kanal. Jag borde läsa mer ur boken tills nästa vecka, en bok som även är intressant, men jag orkar inte, jag får ångest av tanken att jag måste upp kl 07.00 imorgon. Jag är arg för att Leksand ligger under, å för att jag ens bryr mig då jag inte gillar hockey och absolut vill byta kanal, jag är sugen på fest i helgen, men tanken på att en öl är = 200 kcal, får mig att bli less, för då MÅSTE jag gå/springa i 2 timmar eller välja att äta NADA på den dagen!

Nej nu tror jag faktiskt jag har gnällt klar!

Tack för mig! 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla Svärd

Shit, 200 kcal/öl. Det visste jag inte. Kommer att bli väldigt lätt att låta bli att festa nu. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback