Grisigt värre..

Helst vill jag bara glömma det som hänt de senast 30 minuterna för det är så fruktansvärt grisigt.. Aja skit samma. Jerry och jag bestämde oss för att beställa en Pizza från Torino i Smedjebacken. En sommarspecial ville grisen 2 ha så då blev det så. Aja pizzan kom, kostade 115 kr och smakade skit! Likaså vitlöksåsen vi inte beställde. Så jag ringde Torino och klagade, han frågade om han skulle komma ut med 2 nya såser och lite rödlök som även saknades! Jag frågade, vadå ska jag få lök och lägga på själv?! Glöm det, en ny pizza får det allt bli. Och så blev det. Det ska de faktiskt få beröm för, men sen vet man ju inte vad som låg på pizzan egentligen men den smakade mycket bättre. haha..  Så en kvarts pizza fick jag i mig efter att ha betalt 115 kr och klagat på pizzagubbarna..

Kul va?

Å inget plugg så imorgon får det bli 12 timmars pluggande... Idiot Carro.. Samma sak JÄMT..


Grisen 1 och 2..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

Hatar när man får fel. Jag får skitofta fel på Mcdriven så jag nästan måste gråta en skvätt..



Jag har sökt lärarprogrammet, Språk, lek och lärande på högsk. Dalarna. Får se hur det går..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback