Sliten..

Ja det blev en hård helg. Fest och sent både fredag och lördag. Men skoj har jag haft! Var kanske lite för nykter för krogen igår bara! Åå jag är så trött, skulle bara vilja lägga mig och sova hela dagen. Men måste ju läsa den där jävla pissboken!
haha fick ett konstigt sms inatt av Anna! "Älskar dig trots allt" Vadå trots allt? Trots allt vadå Anna?

hehe kan ju berätta en pinsam sak. Tyckte jag var lite blek i fredags så jag tog mig till gymmet och solade 20 min. Ca 5 min mer än jag brukar. Allt kändes bra tills vi kom till Kings Arms och mina kinder började brinna. Aja lite rosiga kinder gör ju inget, vaknade dock upp i lör med illröda ögonlockar, panna och kinder som sved! Och folk glodde på mig i butiken! Haha bra skämmigt!
Och idag flagnar jag på näsa och kinder! Hehe snacka om 2 gradens bränskada!

Fortfarande känns mina meningar och min stavning åt helvete! Kanske är engelskan som gör det svårt att skriva på svenska. Who knows
                                    
   

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Björn W

snygga brillor fröken hane


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback