Runaway...

"Do you ever think about running away?!"

Jag tror jag har bestämt mig för att lämna Sverige till våren! Jag måste göra något med mitt liv, något som får mig att känna att jag faktiskt lever. För idag känns det inte så. Jag sitter själv i min lägenhet och undrar vad meningen är!? Jag är även väldigt trött på skolan och tror inte jag kommer klara av Engelska II till våren. Ett halvår/år i USA bör nog förbättra den självkänslan.

"Maybe we'll live somewhere where nobody knows our names Then things might change for the good"

Det tråkiga är ju att man lämnar mycket viktiga saker här i Sverige, men jag tror jag kan behöva den här tiden för att "finna mig själv". =) Ibland måste man nog vara självisk. Nu vet jag ju inte om detta verkligen kommer att ske, men jag tror jag ska försöka att få det att hända! Det är dags att uppfylla några drömmar!

Have you ever thought about running away?!
 


Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Jag tror helt klart att du behöver komma bort om det så är 2 veckor i usa, så behöver du nog se något annat änn bara plugg. Eller ja just göra någonting för din egen skull..! Inte bara vara seriös med plugg & jobb.



God natt Söt!

Postat av: Anonym

Hej! Hoppas du haft en bra dag! Godnatt:)

Postat av: Clara

Hej hej, jag tycker du ska följa ditt hjärta och åka till usa ett år eller vad du nu känner för, du kan ju alltid söka studiemedel för att kunna plugga engelska och så där borta, det kan ju vara lättare så genom att du måste använda dig av det dagligen då... Önskar jag var lika modig som dig! Miljoner kramar

Postat av: Björn W

tälta själv i afrikas savann med en kniv och och en hockeyhjälm... ett alternativ om usa inte funkar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback