Pinsamt!

Jäkla äggmakor att skämma ut mig! Jo, i morse gjorde jag mig en äggmacka, och då är det stekt ägg vi pratar om. Och innan jag går till skolan brukar jag försäkerhets skull kolla att plattan är avstängd. Men i morse var jag så stressad att jag aldrig hann kolla, eller glömde. Så satt jag på seminariumet och började fundera! Stängde jag av plattan eller inte? Tänk om hela huset står i lågor osv. Aja tankarna blev så jobbiga att jag ringde min bovärd och bad honom gå in i min lägenhet och kolla. Det jobba är dock att min lägenhet JUST NU, markera JUST NU ;) ser ut som ett bombnedslag med kläder rena och använda liggandes överallt! Han (bovärden) ringde iaf och med lite skratt i rösten sa att plattan varit avstängd. SKönt!
Kommer hem nu och ser ett par trosor ligga precis i hallen. Så öppet att ingen kunnat missa dem! JAG DÖR!  Så jag lovar att jag nu blir kallad för tjejen med tvångstankar och trosor liggandes överallt. Kan ju tilllägga att jag inte brukar ha sådana kläder liggandes på golvet!

Sen har inget annat gått bra heller den här dagen. Varit vimsig till tusen, men det positiva är att folk fått skrattat lite, dock åt mig, men det kan man väl bjuda på ibland! =D




Fortfarande är mina texter åt helvete dåliga..:S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Hahahahahaha.... Söt du är.

Postat av: Clara

Det du skriver om i texten kallas för O.C.D (obsessive compulsive disorder). Värre saker än att ett par trosor ligger i hallen kan juh hända, som att huset skulle kunna ha brunnit ner om du hade glömt plattan och inte bett han kolla. Tycker det där var ganska gulligt faktiskt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback