Party ist för plugg!

Ja ikväll blir det lite fest, lr lite öl och god mat med arbetskolegor! Daniel har slutat på Nordsjö så det är honom vi ska tacka av. Kommer bli trevligt! :) Är så jäkla hungrig! Har bara ätit frukost idag! inte bra! + tränat! Aja så här blir det för mig när jag är stressad..:S

Kanske en bild på hur jag ser ut ikväll då!

      ( Sorry för den lortiga spegeln! =P)

Ha en trevlig fredag!

Ps. Nämnde jag att jag har en engelska bok på 180 sidor som ska vara urläst på mån? Och jag har inte börjat! därav rubriken.Ds.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ann-sofie

Galet snygg du vart i nya håret Carro =) Jättesnyggt med den tjocka luggen och färgen. Hoppas allt är bra med dig =) Längen sen sist, men jag läser din blogg så lite hänger jag ju med =P Puss på dig!!

Postat av: carro

Roligt att du är inne och läser! :) Ja det var längesen! Kanske dags att du skaffar en blogg så man får hänga med lite i ditt liv å. ;) Lr så får vi ta och ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback