Jäkligt nervös!

Ja nu är jag jävligt nervös inför tentan imorgon. Jag försöker å försöker, pluggar å pluggar men ändå går det inte in. Varför ska det vara så svårt att göra rätt på Who och Which? När ska man eller inte använda that i en mening. Varför kommer jag inte ihåg att det heter present simple tense, hur kan jag urskilja the noun i meningarna, vad är determener, Pre/post modifiers, när ska man använda artikel framför noun? Räknebart/Oräknebart! Subject - Verb agreement, Pronoun - Noun agreement, vem bestämmer formen på verbet? Ja ni ser ju! Så finns det någon engelsk grammatik expert ring mig! För jag har mindre än ett dygn på mig att förstå allt det här!  Mitt nr är! =P

Nej nu måste jag göra mig iordning för jag ska till skolan å plugga grammatik med några klasskompisar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback