Jag ska aldrig...

Jag ska aldrig sola solarium igen.. Först röd som en tomat och nu så trorr att jag ser helt konstig ut. Jo det ser ut som jag har nån hudsjukdom, och om 15 min ska jag gå till skolan! Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet! Klant!

Jag ser dock en positiv sak med denna dag, Färjan går ikväll kl 20.00 på 5:an. Då får man skratta åt hur andra gör bort sig ist..=P Å det ser jag framemot..

Kan ju berätta en till rolig sak! :) Jag och Jerry var igår och hälsade på Alex och Natalie som blev föräldrar natten till söndag. En söt liten flicka blev det! Å det är ju så underbart med små bäbisar! Stort GRATTIS till dem iaf.

Nej nu måste jag förbereda mig mentalt för skolan. Har inte läst allt jag borde! :S

Bye Bye..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback