Fram och tillbaka..

Ja det är ett jäkla åkandes mellan smedjebacken och Falun.. Spenderade hela mån- tis i smedjebacken för att sen vara i Falun ons-fre, för att åka tillbaka till Smedjebacken i fredags och spendera helgen där. I sön åkte jag till Falun och idag åker jag tillbaka till Smedjebacken! Och vilket totalt onödigt blogginlägg. =P

Men börjar bli lite drygt allt det här åkandet! men men,

Iaf så ska jag till Smedjebacken för att klippa mig. Först var det tänkt klipp och färg, men färgningen får bli en annan gång. =( Å jag vill bli ljus i håret! NU! Lr är det dumt att färga mot det ljusa nu?

Ush va trött jag är. Hej då!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Neeej, det var inte onödigt, jag fick ju veta.. Känns ju bra och bli lite uppdaterad.. Mera bloggläsande till meeeej! Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback