Biljetten är bokad!

Ja jäklar nu är biljetten till USA bokad. Den 29 Dec till den 15 Jan kommer jag att vara i USA, Michigan, Kalamazoo, för att hälsa på min söta syster! Det innebär att jag kommer fira nyår i USA! Jäklar vad häftigt! Tycker jag iaf! Så får jag smaka på den Amerikanska kulturen under 17 dagar och känna efter om det är något jag sen vill göra under ett helt år!
Haha det är över 2 månader dit men jag är redan nervös inför resan, att flyga till Chicago själv och sedan ta mig till tågstationen och hitta rätt tåg! Ja det kommer utan tvivlan bli en utmaning och ett äventyr!

Ush grammatik tentan närmar sig. På lördag smäller det, och då rejält tror jag. Jag har tyvärr en känsla av att denna tenta inte kommer gå som jag vill. Det är så mycket nytt och jag kommer inte ihåg hälften, den andra hälften förstår jag inte ens. Men man dör ju inte av att kugga på en tenta! Det är ju bara att göra om den i så fall!

Nej nu måste jag nog fortsätta med plugget, kanske tittar in senare igen!

    

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Hääääärligt!! Då står jag i snön och byglar liftar. hehe.. Hälsa USA från mej..

Postat av: sis

hihi är jag söt ;)

Postat av: Sofia

Fan vad coolt :) Nu blir man ju avundsjuk.

Postat av: Annie

Vad roligt Carro att du ska åka dit=)vi får synas sart igen kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback