USA:s President Val

Suck. Jag är verkligen inte ett dugg trött fast jag borde. Skulle nog kunna ligga vaken och kolla på USA:s valvaka på kanal 5, TV 4 och SVT som håller på tills kl 06.00. Väldigt intressant faktiskt. Jag har ju inte varit ett dugg insatt, fast man borde, med tanke på hur mycket av det som sker i USA påverkar resten av världen. Men efter att tittat nu och sappat mellan de olika kanalerna har man iaf lärt sig lite faktan kring val systemet, kanidaterna osv. Tydligen så tror de flesta på en demokratisk seger, det vill säga att Barack Obama vinner presidentvalet. Och mycket tack vare den ekonomiska krisen som uppstått.

Varför kan jag bara inte få vara trött. Fan jag har haft mycket problem på sistonde med att somna. Tror jag har blivit vuxen för jag kan inte längre sova middag. Det har varit det bästa jag vet att få slumra bort några timmar på eftermiddagen, och ändå sova bra på kvällen. Men det går inte längre. Sover jag middag somnar jag aldrig på natten. Men idag har jag ju inte vilat alls. Jag bode vara trött. Inte sitta och skriva blogg kl. 01.43 på natten. Tur är väl att man inte börjar fören 10.30 imorgon. 

Men forstätter det så här somnar jag väl aldrig. Ush jag mår även illa. Inte mycket som är bra just nu..

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på valvakan och förhoppningsvis somna så jag får några timmars sömn, skämmigt om man skulle somna på föreläsningen imorgon. De har ju en tendens att fungera som sömnpiller.

God Natt...

vs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback