Ont

Jag har så ont i mina stackars fingrar.. Ush jäkla skit att jag skulle börja bita igen. Varje gång jag biter så här långt ner så det gör så J**la ont så lovar jag att aldrig mer göra det.. Men dagen efter är jag där igen! Tror jag får göra ett nytt vad med Julia.

inte mina naglar! Vågar inte lägga in på mina så jag snodde någon annans stackars nagelbild.

Idag har jag inte fått mycket gjort. Sovit 3 timmar eftermiddag så nu kommer jag helt omöjligt att somna i natt. Idiotiskt!

Helgen kommer att spenderas i Falun. Nu har jag bestämt mig. Jag har helt enkelt inte råd att åka hem. =S Å det är! Imorgon är det Phonetics, jag fattar helt ärligt NADA! Hur fan ska man kunna lära sig något sådant på 4 lektioner när man aldrig i hela sitt liv läst om det tidigare. Idioter!

Nej nu ska jag försöka plugga lite innan jag kryper ner i sängen.

Gissa vad jag gjorde precis nyss?! BET PÅ NAGLARNA! jag säger ju det IDIOTISKT! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Julia

Ska erkänna att jag börjat bita jag med, har lika jävla ont jag med.. Vad sägs om ett nytt vad då? Fast 200 kr är lite mer rimligt?:) Ska vi köra på att vi har långa naglar till nyår?:) Ha det fint! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback