Kort i tusen..

Ja nu spyr jag på allt som har med kort att göra. Har setat i en hel dag känns det som och laddat upp mina digitalbilder på sidor så jag kan framkalla dem. Totalt tror jag det blev 1200 kort lr någor sånt.. 440 st på ett ställe, 500 st på ett annat och ca 200 på ett annat. Haha är dock lite orolig för ett ställe. Känns lite osäkert, men vi får väl se om det dimper ner några bilder i postlådan snart! =D. Det jobbiga var väl att man betalade i förväg. Men nån gång ska man väl bli blåst på nätet! Fast det vet vi ju inte än. Bla!

Jag är ju såååå godissugen, å inge sugen alls på att laga mat! Affären stänger om 15 min! Ska jag synda? Köpa mig en enportionsrätt och pytte lite godis? Penger slösar jag då överallt! ush de bara försvinner å jag får ångest.. Dock hade jag ju litterturutgifter den här månaden på 1200 som sved rejält i plånboken.

Nej nu måste jag skynda mig.. Hörs sen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback