If I were a boy..

even just for a day...




Om jag var en kille för en dag skulle jag:

Tänka helt på mig själv! Inte bry mig i någon annan utan sätta mig själv i första hand.
I sista sekund avboka med "tjejen" sedan gå ut och supa mig dyngrak och komma hem närmare kl 04.00, fast krogen stänger 02.00
stänga av telefonen och låtsas att den är trasig
Ta "henne" förgviet
Inte röra ett finger hemma om jag inte blev tillsagd
Sätta på mig vad som helt utan att bry mig om vad andra tycker
Ta för mig mer....

Vad skulle du göra?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara en kille!

haha, vilken tur att du är född utan penis då. Men annars stämmer beskrivningen ganska så bra in på dig själv imo!

Postat av: sis

ar det jerry du beskriver.. HAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback