Borta bra men hemma bäst...

Ja då var det klart! Jag och Jerry har köpt en lägenhet i Smedjebacken. Vi kommer nog börja renovera och flytta in grejer redan i dec. Han har även tagit emot en Katt. haha. Här händer det grejer! Men det känns väldigt bra! :) Det är verkligen på tiden att vi flyttar ihop. Ska bli skönt att komma hem till Smedjebacken, kan bli rätt ensamt i Falun. Fast jag har verkligen trivts här, men det var dags för lite förändring. Så nu blir det till att pendla till Falun. Men va fan, kan alla andra, kan väl jag med! :) Jag kommer verkligen sakna min Kattis som tusan. Men som tur är kommer jag tränga mig på varannan helg och sno henne från Micke. Men tror ingen av de har något emot det! Lr vad säger du?!

Sen har jag planerat att Johanna och Johnny ska köpa den andra lägenheten i huset och bli grannar med mig å Jerry! Kul va Johanna!? Tycker det är en toppen ide. Längtar iaf tills du kommer hem! Fast du kan vara världens drygaste! ;)

Nej nu tillbaka till bönderna på TV 4. De homosexuella är ju roligast att titta på. Rätt sött måster jag säga när rediga karlar står och kramas. ;)

 

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

åh vad skoj att du flyttar tebax. då kanske man kan ses liiite oftare i alla fall. kram

Postat av: Anna

Hej, tack så mycket. Nu är jag piggare i alla fall. Grattis till ett nya boende dåå.. FAN VA KUL.. Jag är lite avis, inreda, flytta pyssla.. Gud så kul.. Som sagt jag kommer gärna och hjälper er att måla. Hörs sen. Kramar.

Postat av: emma

åh, va roligt! Var i smb ska ni bo??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback