Time for some blogg!

Ja det var ju ett tag sen jag skrev! Sitter i sängen och funderar om det kanske är lika bra att ge upp för dagen? Har flottat mer än någonsin den här veckan! Blir så besviken på mig själv, som vanligt! Börjar inse att jag nog aldrig kommer lyckas med att gå ner i vikt.. jävla tjat om vikt jämt! BLÄ! 
Var en full person (tror jag) som försökte ta sig in i min lägenhet 4 inatt. Vaknade kallsvettig och med en puls på 197 ( min maxpuls) av att någon satte en nyckel i mitt lås och försökte ta sig in. Måste erkänna att jag var ganska rädd, låg vaken i över 40 min och bara väntade på att bli mördad. Men jag somnade och vaknade med livet i behåll.. pust! ;)

Ja annars då? Har jobbat idag! Imorgon ska jag sova ut. Kanske ska ta mig en promenad när jag väl vaknar. borde ju röra mer på mig! Men har fan ingen ork eller lust!

image156

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: madde

vad vacker du är min vän!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback