Party sugen..

Sitter och tankar ner massa musik.. Blir så partysugen.. En iskall öl i solen med mycket hög och bra musik. Det vill jag ha!! Någon mer som är sugen? :)

( En bild från 2004, jag och min Angelica onyktra och lyckliga! Saknar dig massor! )

( En till partybild, älskar verkligen denna bild. Man blir så glad av den! Saknar både Petra och Ansi!

( Lina, Kristin & Ullis. Jäklar va skoj vi haft! Många roliga minnen. Saknar massor!

( Underbara Madde, jäklar va kul vi haft och ska ha! :)

( Min älskade Katt! Vad skulle jag göra utan dig! :) 18 år tillsammans har vi!

( En väldigt god vän till mig, vet dock inte om det är ömsesidigt då tönten aldrig hör av sig längre! Men mycket roligt har jag haft med honom iaf! :)

( Anna + Carro = 4 ever! Älskar denna roliga men knasiga tjej!

( Syster, galet rolig! I sommar kommer hon och jag att gå loss på självaste NEW YORK! PARTY! Miss you sis!

( Sist men inte minst, min underbara Jerry. Mitt liv!


Oj vad mycket minnen som dyker upp när man tittar igenom gamla bilder. Haha hade först tänkt att bara lägga in lite party bilder, men ni ser ju vad som blev ist. Sentimentalt skit ist.. ;) Hoppas ni minns tillbaka och ler lika mycket som jag! ♥


Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Saknar dig massor min älskade Carro. Vad skulle jag göra utan dina stöttande samtal..? Love you!

Postat av: Kattis

Om man ler =)

Postat av: Lina

Oj det var värst vad butter jag såg ut på den bilden.. Stötte på Anna förut och vi kom fram till att vi tyckte en partykväll som inkluderar bla dig i sommar vore på sin plats. =)
Kram

Postat av: Sis

Skulle inte jag lära dej hur man såg het ut på kort på bilden av oss! Kan ju säga att de hade jag då ingen aning om..HAHA

Postat av: Anna

Hej sötis, nu vill jag ha uppdatering...

Råkar veta att din dator är igång igen. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback