Mat & Kattis, kan det bli bättre? ;)

Ja då var man proppmätt! Smarrig currygryta med sallad blev det till kvällsmat. Kattis är här och underhåller mig! Vad skulle jag göra utan den tanten! :D Vi är som ett par, fast utan sex! vi lagar mat och myser tillsammans, men där går gränsen! Kattis vill mer, men inte jag! NEJ säger jag! NEJ! :P

Jo en rolig grej som kattis berättade idag!
Samtal mellan henne och micke!
Det hela började med att Kattis berättade för micke om hur en kund frågat varför hon haltar. Kattis svarade kunden att hon inte haltade utan går sådär.
Micke - Jaa! Hur står det till egentligen? Är det pg av reumatismen som du går som du gör?
Kattis - Nej, fan (kattis svär mycket) jag har alltid gått så här!
Björn - Klappar händerna, skrattar och härmar en pingvin!
Kattis öron får en väldigt röd färg! Strange



Så här duktiga är vi på att photoredigera! Impressed? ;)

Over and out från Katt & Carr

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattis

Lol, det där är fan ett sjukt blogginlägg. Vet inte om jag ska skratta eller grina, men skrattar gör jag =) Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback