La Maffiosa!

Under min sjukperiod mån - ons har jag plöjt säsong 5 och nu snart halva säsong 6 av The Sopranos! Måste säga att det är en av de bästa serier som någonsin gjorts. Börjar nästan känna mig som en del i familjen Sopranos.. haha

( Ps: Jag röker inte, bara en skämtbild!)

Tror jag blir hemma imorgon med, känner mig inte helt kry för en 9 timmars arbetsdag! :/ eller jag vet inte hur jag ska göra, för jag är så trött på att ligga hemma och göra ingenting.. Fan va tråkigt det är att vara sjuk!

Nej nu ska jag återgå till min kriminella familj The Sopranos!

Over and out..



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jag

Jaså du är en liten gangsTer du. Söt är du i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback