My big secret..

I vikt perspektiv blev denna dag en katastrof! Ser man till mina smaklökar, en helt underbar dag! Ska snart räkna ihop hur mycket Kcal allt jag ska äta kommer blir. Japp ikväll blir det till att tröstäta! FUCK IT! säger jag bara..
Ska lägga in en bild på allt skit jag har köpt för att äta! Det sjuka är att jag egentligen bara ville ha lite lösgodis, men nä det har jag slutat med, så då blev det ännu värre skit som jag ska förgifta min kropp med! mmm va gott det ska bli..

Tror dock inte jag kommer få i mig allt, men det kommer bli en katastrof för min viktminskning!

FUCK IT!

nej jag vågar inte avslöja allt jag ska äta.. kanske senare..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; florennz.blogg.se/1201015894__22...januari_08.html#comment

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback