For my Anna..

Ja Anna tyckte det var dags att uppdatera, så vem är jag att säga emot! Här kommer lite uppdatering, just for you Anna! å alla ni andra som läser min blogg.

Nu är det ju så att jag har blivit mamma åt två små söta kattmonster. Gin & Tonic! hehe. Ja ni som känner mig och Jerry vet nog redan vem som kom på namnen. Själv tyckte jag en av dem skulle heta "Gissa". För då när folk skulle fråga vad heter katten, svarar man ju Gissa, - Nä jag vet inte? - GISSA! - MEN JAG VET JU INTE! aa ni fattar! Lite små skoj..
Tänkte lägga in några bilder på de små..

     

Söta va!?

Ja lite uppdatering om lägenheten då. Det går framåt! Skönt å höra va! =P Haha men snacka om att vissa människor har tummen mitt i handen. Vissa ska bara inte renover lägenheter, å då pratar jag inte om mig och Jerry. Sen kanske vissa saker känns självklara för en som jobbar med färg. Så man kanske inte ska dömma allt för mycket. För människor har ju tyävärr en tendens att dömma andra människor snabbt. å så leder det mig spårlöst in på filmen Purpurfärger som är SÅÅ bra! Såg den igår kväll. 2½ timme lång å jag började tiltta 23.nånting. Har ni inte sett den så gör det!

Skolan börjar närma sig sitt slut, fick idag veta att jag klarat översättningen! PUST! åå så skönt att släppa det! Nu är det bara att lägga all fokus till tentan på fredag. Det känns som det är mycket som händer just nu. Tentor och arbeten som ska in, uppsägning av saker, flytt, julen närmar sig med stora steg. Å vad ska man köpa till sina föräldrar?!!!

Nej nu ska jag kolla på lite House på datorn! Så får vi se när jag kikar in nästa gång. Känns inte som jag skriver så mycket vettigt å roligt i alla fall!

Over and out..

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Gissa om jag blev glad nu!! Iiii va sööta små katter, jag vill också ha! & jag är så avis på allt kul du har framför dej! åå jag längtar tills jag får komma och se lägenheten. Puss & godnatt på dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback