ProppMätt!

Mums vad gott! Har nyss avnjutit en smarrig gryta till kvällsmat. Idag fick det bli en kycklinggryta med pasta. Åt nog lite mer än jag borde eftersom jag känner mig lite väl mätt.  Ush nu har jag massa disk att ta hand om.



Idag har varit en bra dag. Sov ut, knallade mer på stan för att lägga mig i cancerbruken för att få lite färg. Sen blev det gymmet, körde mest kondition och lite styrka. Styrketräning fick jag tillräckligt av igår, då jag och Kattis var på body pump. =D Efter träningen blev det några minuter i bastun för att svettas ut lite slagg å skit. Sen blev det att hämta lite take away mat för att avnjuta hemma i lugn och ro. Och jag kan berätta att det var en nyttig take away! Husmanskost med mycket sallad.

Var riktigt skönt att basta, ska nog ta och göra det oftare.

Imorgon blir det till att Jobba, skönt att tjäna lite pengar.

Kommer nog mera senare. Rekord idag igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback