Music moment..

Ovanligt att jag sitter på youtube och kollar lite kilpp och lyssnar på riktigt bra låtar. Tänkte bjuda på några toppen låter här ikväll igen. Kvällen har spederats i soffan, lite plugg! Bra Carro! En mindre uppgift att ha i huvudet, bara 2 rester kvar nu. Den andra klarar vi av imorgon, tillsammans klarar vi av den här skiten! :)

Är lite irriterad måste jag säga. hehe inte direkt ovanligt det heller. Men jag blir så arg ibland på hur folk är. Jag har sagt det förut, men nog fan börjar jag få svårt att lita på folk! Varför ljuger man och beter sig illa? Jag förstår det bara inte! Men som tur är finns det även superduper människor/vänner och det är väl tur det! :)

Nej nu slutar vi deppa och lyssnar lite till queen!








Måste bara lägga in finalen på min absoluta favoritfilm, och självklart är det väl ett klipp med John travolta, filmen heter Staying Alive. Åå det finns ingen som Mr John Travolta! Skulle göra allt för att fått levt på hans tid, och gjort han till min man, sorry Jerry men så ser sanningen ut. Jag älskar John Travolta! Nu kommer jag sova gott inatt.. ;)



Godnatt...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback