Det blev Wärre idag..

Ordleker lite idag, Wärre är ju så klart Kattis.. =D Vi hade en riktigt trevlig kväll idag, lite kina food, godis och tv tittande. För en gångs skull kom jag faktiskt ner till Kattis, hmm fan jag är bra bekväm av mig ibland. Oftast knallar Kattis upp för den jobbiga backen för att efter några timmar knalla ner igen.  Tror det är min tur att röra lite på fläsket nu!

Sitter för mig själv och lyssnar på lite musik. Ledig imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, sova ut iaf. Tror aldrig jag varit så trött som jag är nu för tiden.

Funderar om jag ska ta och försöka lära mig lite mera om att designa bloggen, testa lite, men tror inte jag orkar.. Ska nog bara lägga mig i sängen och glo lite tv.

Till helgen blir det kryssning, då jäklar ska jag äta!! =D

Sov gott..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback