Blindness, totaly blindness!

Idag är jag trött, uttråkad och irriterad. Tur att helgen närmar sig och att jag för en gångs skull har något roligt inplanerat. Nämnde det förut, ska på kryssning med Kattis och Jobbet. Ska bli skönt att komma iväg, fast det bara är till Stockholm - östersjön -Findland över en helg.

Ush svinkallt är det i min lägenhet fast jag inte haft fönster öppna på 2 dagar. Måste sluta med det för det tar sån tid innan isen från golvet smälter.

jag kan tycka det vara väldigt intressant hur människor funkar. Aldrig slutar man att förvånas!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katten

Haha, det där kallar jag smygande humor när den är som bäst! Kram /kattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback