Våldsam Kvinna anmäld för misshandel..

Jag blir så förbannad på alla dessa Idioter som finns.. Finns det inga normala kvar lr vad är problemet?!

Syster blev i fredags polisanmäld för misshandel av 2 tjejer.. Det roliga, om man nu kan kalla det roligt är att min syster inte var ett dugg inblandad.. Det var en annan tjej men brudjävlarna pekade ut min syster när hon gick ut från krogen.  Det är ju så uppenbart att det är tjejer som försöker tjäna pengar, då de även ljugit ihop vad som hände.. Aja de får skylla sig själva då det finns vittnen till händelsen och de kommer sedan själva bli anmälda för förtal.

Men det kan ju inte vara roligt för syster att få en anmälan på sig och om det nu går vidare.. Hoppas bara vi har ett fungderande system som ser till de här tjejerna lär sig en läxa att man inte anklagar en oskyldig person.

Trött idag med, har Madde på besök.. Stackars henne för jag är inte den roligaste idag..

Undra vilka ni är som läser..hmm.. image6

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback