Snart Sommar..

Hehe satt och kollade på AFV och blev att tänka tillbaka när Jag Jerry, Madde och Christoffer var i leksand och gick på leksandsommarland.. Fy va roligt jag hade då.. Och det roligaste var ju att hoppa på de stora tuttarna.. Kunde inte sluta skratta.. Måste bara dit i sommar igen.. Roligast skulle ju vara med samma människor men allt är ju inte längre som då..:/

Men inget behöver ju för det vara omöjligt.. :D

hehe ser det framför mig hur Jerry hoppar för allt han har och jag flyger som en tok på tutten och skriker att han ska sluta medan jag nästan pinkar på mig av skratt och glädje.. hahaha...



Nej det var nog allt jag hade att säga..:) Kommer nog tillbaka senare ikväll.. Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback