Reggae! Ingen sommar utan ragga!


Musik du ljuva musik.. Lyssnar på Markoolios nya låt, ingen sommar utan reggae.. Det kommer med all säkerhet bli sommarplågan år 2007.. Men inte mig emot för jag gillar den..

Ska ge lite låttips tror jag..

Carros heta musik tips just nu:

1. Rihanna feat. Jay - z - Umbrella!
2. Frida - Dunka mig gul och blå
3. Markoolio - ingen sommar utan reggae
4. Amy winehouse - Rehab
5. My chemical romance - I dont love you..

ja det var min topp 5 just nu.. Så var duktiga å ladda hem och njut av underbar musik..

All musik fick mig att tänka på Ansi.. Vi är då verkligen två musiktjejer.. Saknar henne massa för vi har så kul jämt när vi ses men tyvärr ses vi aldeles för sällan! Får ta och ringa henne i veckan..

Ja och Ansi 2 jäklit helta tjejer halloween 2004... Ush va längesen! Tror ja lägger inte en på mig och Anna med som just nu ligger och blir brun på en strand i Grekland! FUSK
!
Haha Sorry Anna men ditt straff för att ha det bra blev den här bilden.. Va sexig du är, lr? ;) haha


Nej nu ska jag sova lite tror jag.. Natti natti alla...

Now that it's raining more then ever, come, You can stand under my umbrella..
You can stand under my umbrella!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback