Mys med lugna favoriter och tända ljus.. :D


Sitter i min nystädade lägenhet och lyssnar på musik med tända ljus.. Riktigt mysigt... Men nått fattas ju..

Hehe, min box vill inte funka som den ska, så först tänkte jag att jag skulle vara duktig och plugga men konstigt nog hittade jag på nått annat att göra.. :P

You raise me up!  Spelas just nu med Josh Groban.. Im strong when i'm on yous shoulders...

Gillar min söta lilla lägenhet, det enda som fattas just nu är en större säng och ett bord i mitt kök.. :P  Kanske ska ta och lägga upp en bild på hur det ser ut.. Haha..

 

Ja så där ser det ut hemma hos mig.. 27 km2.. Duger åt mig iaf.. Hoppas det går att förstora annars var det ju värdelöst. Älskar min fina soffa och mina ljus..

Nej nu ska jag spela lite virus igen.. VIll ni veta mitt rekord? hehe Lever 11 med 8100p.. SLÅ DET VA!!!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback