Fest, spya och härj!

Ja jag ska  blogga lite om helgen tror jag. Har haft fullt upp  så inte hunnit skriva på några dagar..

I fredags var jag Kattis och Madde på fest  hos lite äldre  män..  hehe.. God mat och trevliga "gubbar" ingick under kvällen. Nej men det var riktigt skoj och alla var så roliga och trevliga..

I lördags var det fest igen.. Nu får det vara nog på förfest hos mig.. Städade så fint och rent under lördagen, sen kom vi på att vi skulle förfesta hos mig och nu ser min lägenhet ut som ett bombnedslag.. gaaah.. hehe men det var det värt för var så skoj.. Vi började lite smått här, sen gick vi vidare hem till Björn och Ida.. Där var det full fart och massa roligt folk. Dum som jag var skulle jag väl tävlingsdricka med Magnus.. Fyy Faan va dåligt jag mådde efter det.. ush..
Sen blev det pimpeldansen och raggardansen som Magnus lärde ut.. haha va fult, men roligt..

Krogen var inte så skoj, Madde och Kattis banga och satt och ragga på småpojkar  (19år) ist.. :P Jag och Anna sprang runt nere på stan och träfffa nå knepiga Örebroare.. haha..  Påvägen hem hade då Magnus och Anna roligt, åkte kana, hoppa i buskar..

Listan för mest bortgjorda grejer över helgen:

1: Annas bröstblottning i min lägenget inför 4 pers och där 2 killar.. Ångest Anna? haha
2. Carro spyr ner sig själv och Annas skor. Tur att det bara inte var mina skor! .. ;)

Nej men det var en väldigt bra och rolig helg.. =D Super duper..

Jag funderar på om jag ska lägga upp den fulaste bilden någonsin på mig.. Anna tyckte jag skulle göra det och jag gillar ju att bjuda på mig själv så jag gör det.. Nu kommer det lite bilder från helgen.. Enjoy..

  Nej jag vågar inte! Tyvärr..



Nu blev den här dagen en jävla skit dag..:( Måste göra nått åt det här.. Funkar inte längre!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madelene

Hallå. Han är faktiskt 20 å - 11 dagar.. och skitsnygg. så de så..

Postat av: Anna

Nu får du faktiskt lägga in en bild som jag ser bra ut på.. haha. i alla fall inte förjävlig, Haaa. för det gör jag på alla du har uppe.. =) Jag vill önska den jag och kattis kramas på, den ser jag bra ut på..! Puss på dej!

Postat av: Kattis

JA LÄGG UPP BILDEN! *tokfniss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback