Ett stort frågetecken?

Ja vet inte alls vad jag ska skriva om..

hmm.. I helgen blir det Smedjebacken.. Saknar alla där hemma, känns som det var ett tag sen jag var hem nu..
Sen är det ju Drakbåten i helgen så man måste väl dit och kolla läget..

Har problem med magen.. Vaknat med kramper på nätterna och haft massa andra bekymmer som ja inte ska gå in djupare på.. haha.. =P Fått en tid till läkaren på måndag.. Har en oro att jag kommer få uppleva nått jag inte vill.. "Ta ett djupt andetag, 1, 2, Gaaaahh..." hehe..Vet inte varför jag berättar det här.. Riskerar nog att förlorar några läsare..
Tror jag är glutenalergiker, lr så har jag för mycket stress i mitt liv just nu.. Hoppas veta mer på mån..

Skolan är snart slut, känns både skönt och tråkigt.. Många som försvinner nu och sånt är ju alltid ledsamt.
Kommer bli ganska ensamt här i Falun, men jag har en känsla av att Madde kommer sova några nätter hos mig iaf.. ;) Lr va tror du?

Nyss varit på promenad med Björn.. Nu åker han hem och blir borta hela sommaren vilket är lite tråkigt.. Vem ska jag nu gå och snacka massa skit med...=P

Nej vi avslutar med lite text från en bra låt.. ( enligt mig iaf) hehe

All will be well.
Even after all the promises you?ve broken to yourself,
All will be well.
You can ask me how but only time will tell

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback